پذیرش اینترنتی و تشکیل پرونده الکترونیکی


فایل‌های موردنیاز جهت ثبت‌نام اینترنتی و تشکیل پرونده الکترونیکی:

ردیف مدرک مورد نیاز حداکثر حجم
1 فایل اسکن شده عکس 3 در 4 پرسنلی 100
2 فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه 600
3 فایل اسکن شده صفحه توضیحات شناسنامه 600
4 فایل اسکن شده صفحه تأهل شناسنامه 600
5 فایل اسکن شده کارت ملی (پشت و روی کارت) 600
6 فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی 600

 

راهنمای ثبت نام اینترنتی و تشکیل پرونده الکترونیکی


اطلاعیه در خصوص «خطای کدملی» در مرحله ثبت نام اینترنتی و تشکیل پرونده الکترونیکی

به اطلاع پذیرفته‌شدگان محترم می‌رساند خطای کد ملی در ورود به سامانه ثبت‌نام دانشجویان ورودی جدید مربوط به یکی از دلایل زیر می‌باشد:

۱- خطا در وارد کردن شماره کد ملی: کد ملی باید منطبق بر کد ملی ثبت شده در هنگام ثبت‌نام در مرکز آزمون (www.azmoon.org) باشد (درج صفرهای ابتدای شماره ملی الزامی است).

۲- عدم انتقال اسامی قبولی از مرکز سنجش و پذیرش: در صورت اطمینان از رعایت بند ۱، اطلاعات قبولی داوطلب تاکنون از مرکز آزمون به سامانه اینترنتی واحد دانشگاهی منتقل نشده است. لذا پس از سپری شدن حدود ۴ ساعت مجددا اقدام گردد (توجه شود که فرآیند انتقال اطلاعات ممکن است تا ۲ روز پس از اعلام قبولی‌ها به طول بیانجامد).

اطلاعیه مهم: انتقال اطلاعات پذیرفته‌شدگان مقطع کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته) ورودی بهمن ۹۷ (موضوع بند ۲) انجام نشده است (97/11/29 ساعت ۱۳:۰۰).

اطلاعیه مهم: انتقال اطلاعات پذیرفته‌شدگان مقطع کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) ورودی بهمن ۹۷ (موضوع بند ۲) پایان پذیرفته است (97/11/29).

در صورت مواجه شدن با «خطای کد ملی نامعتبر» منتظر اطلاعیه در این قسمت باشید و از مراجعه حضوری به دانشگاه بپرهیزید.


برای مشاهده اطلاعیه‌های مهم و فوری اینجا کلیک کنید


ورود به صفحه ثبت‌نام اینترنتی و تشکیل پرونده الکترونیکی


آخرین ویرایش۲۹ بهمن ۱۳۹۷
تعداد بازدید:۲۲۹۳۷